امان از دست ایرانی‌ها
نوشته شده توسط : حامد

سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک کنفرانس می رفتند. در ایستگاه قطار سه آمریکایی هر کدام یک بلیط خریدند، اما در کمال تعجب دیدند که ایرانی ها سه نفرشان یک بلیط خریده اند. یکی از آمریکایی ها گفت: چطور است که شما سه نفری با یک بلیط مسافرت می کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهیم.

همه سوار قطار شدند. آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری رفتند توی یک توالت و در را روی خودشان قفل کردند. بعد، مامور کنترل قطار آمد و بلیط ها را کنترل کرد. بعد، در توالت را زد و گفت: بلیط، لطفا! بعد، در توالت باز شد و از لای در یک بلیط آمد بیرون، مامور قطار آن بلیط را نگاه کرد و به راهش ادامه داد. آمریکایی ها که این را دیدند، به این نتیجه رسیدند که چقدر ابتکار هوشمندانه ای بوده است.

بعد از کنفرانس آمریکایی ها تصمیم گرفتند در بازگشت همان کار ایرانی ها را انجام دهند تا از این طریق مقداری پول هم برای خودشان پس انداز کنند. وقتی به ایستگاه رسیدند، سه نفر آمریکایی یک بلیط خریدند، اما در کمال تعجب دیدند که آن سه ایرانی هیچ بلیطی نخریدند. یکی از آمریکایی ها پرسید: چطور می خواهید بدون بلیط سفر کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهم.

سه آمریکایی و سه ایرانی سوار قطار شدند، سه آمریکایی رفتند توی یک توالت و سه ایرانی هم رفتند توی توالت بغلی آمریکایی ها و قطار حرکت کرد. چند لحظه بعد از حرکت قطار یکی از ایرانی ها از توالت بیرون آمد و رفت جلوی توالت آمریکایی ها و گفت: بلیط ، لطفا !





:: موضوعات مرتبط: جور واجور , ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سارا راسو در تاریخ : 1395/8/6/4 - - گفته است :
کی کیرشو دوست داره؟؟؟؟.........واقعا خدا نگهش داره، واقعا سرمربی خوبیه واسه ایران....فقط یکم زیاد میره مسافرت؛ خاک تو سر منحرفت کنن...

/weblog/file/img/m.jpg
سارا راسو در تاریخ : 1394/9/11/3 - - گفته است :
توصیه بابام به من موقع رانندگی :سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد=====================یکی از فانتزی هام اینه برم سره کلاس هندسه،… بگم این درسا بسه .کاشکی این زنگ بخور دل به دلدار برسه !!بعد استاد حذفم کنه !من پاشم نگامو بندازم توو نگاش .درحالی که میرم تو افق،بگم خوب دستِ منو خوندی .منو بدجوری سوزوندی===================== خبر فوری.....لطفا همه جا پخش کنیدابوبکر بغدادی رییس گروه داعش،اعلام کرد فردا 3 جا را خواهد زد........زیر بغلش..ریشش..سیبیلش .روانی هم خودتی رفتم دکتر گفته خیلی هم سالمی فقط خیلی بانمکو باحالی

/weblog/file/img/m.jpg
اکبر جوجه در تاریخ : 1394/7/18/6 - - گفته است :
کیر مرا میخوری؟

/commenting/avatars/bahooneh-374108.jpg
سارا یکتا (دخمل فضول خزری‏)‏ در تاریخ : 1394/1/31/1 - - گفته است :
ashti????

/commenting/avatars/bahooneh-399596.jpg
سارا یکتا در تاریخ : 1393/12/21/4 - - گفته است :
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند................سلام ای انسان خوف . خوفی عایا؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
nina در تاریخ : 1393/11/15/3 - - گفته است :
kooniha be behesht nemiravand

/commenting/avatars/bahooneh-150131.jpg
sina در تاریخ : 1393/11/9/4 - - گفته است :
سلام کونی خوبی؟من دوست پسر دختری هستم که تهدید و اذیتش کردی. این کیر منه بجای اینکه اندفعه بره تو سوراخای جی افم میره تو دهن و سوراخ توپس حواست باشه اون تنها نیست .افتاد؟

/commenting/avatars/bahooneh-621043.jpg
sara yekta در تاریخ : 1393/11/8/3 - - گفته است :
سلام خوبی؟قهری؟

/weblog/file/img/m.jpg
sara yekta در تاریخ : 1393/11/6/1 - - گفته است :
__[ ]_____|‘-@——@- ‘این نیسان با یک بشکه محبت قاچاق تقدیم به توفقط دمت گرم بی زحمت مسیج رو پاک کن نیسان دزدیه.................................................. سلام چکار میکنی؟در سلامتی کامل بسر میبری؟

/commenting/avatars/bahooneh-282931.jpg
دشمن سابق در تاریخ : 1393/11/3/5 - - گفته است :
یه نکته مهمما خیلی وبلاگا رفتیم ممکنه هروقت وبشون رفتن وکامنا رو دیدن بهتون فحش بدن.ولی ما دیگه کامنت نمیدیم و عفو خوردین.استرس هم نداشته باشین.خب دیگه ما باید بریم با رقبای قدرتمندیجنگیم نه جوجه مرغ و خروس.بوس بای
Nina to goh bokhor


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: